Odpowiedzi

2009-10-30T17:56:41+01:00
|2x+6| + |3x+9| = 10
5x+15=10
5x=-5
x=1
2009-10-30T17:57:01+01:00
2x+6+3x+9=10
2x+3x=10-6-9
5x=-5//:5
x=-1

oto chodzi??
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T18:32:36+01:00
|2x+6| + |3x+9| = 10
|2 * (x+3)| + |3 * (x+3)| = 10
|2| * |x + 3| + |3| * |x + 3| = 10
2 * |x + 3| + 3 * |x + 3| = 10
5 * |x + 3| = 10
|x + 3| = 2
x + 3 = 2 lub x + 3 = -2
x = -1 lub x = -5
1 5 1