Odpowiedzi

2009-10-30T18:02:03+01:00
Komputery ma wiekszosc osob na kuli ziemskiej. Przydatne sa bardzo, poniewaz mozna znalezc w nich potrzebne naukowe i nie naukowe informacje lub po prostu pozromawiac z rodzina polozona na drugim koncu swiata, poszukac pracy i domu, a takze zapewnic rozrywke. Jednak musisimy wiedziec, ze niszcza one oczy, krzywia kregoslup czyniac nie odwracalne skutki.
2009-10-30T18:03:32+01:00
Zalety:
-zdobywnie wiedzy
-ciekawe pojęcia
-darmowa komunikacja
-pomoc w nauce

Wady:
-Możemy paść ofiarą hakerów
-Możemy nawiązać kontakt z kimś nie bepiecznym
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T18:13:06+01:00
Nie chce sie za bardzo rozpisywać ale jeśli człowiek nie umie obsługiwać sie intenetem to wtedy ma problem.;/
Ale jest chyba wiecej wad niż zalet...

Wady to:
- erotyka w sieci
- tresci nie odpowiednie dla dzieci
- wciąga
- roznosi wirusy xD
- niebezpieczne osoby
Zalety:
- edukuje
- można znaleźć w nim dużo info np.,,Wikipedia"
- newsy z dnia
- gg,skype lub tlen
1 1 1