Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T13:38:25+02:00
Łącze stałe – to rodzaj podłączenia do Internetu polegający na tym, że użytkownik płacąc okresowo abonament w stałej wysokości ma nielimitowany czasem dostęp do Internetu.

Ale jest dużo rodzajów łączy.
2 2 2
2010-03-28T13:38:49+02:00
To rodzaj podłączenia do Internetu polegający na tym, że użytkownik płacąc okresowo abonament w stałej wysokości ma nielimitowany czasem dostęp do Internetu. Niektórzy ISP stosują limity danych, po których przekroczeniu obniżana jest prędkość łącza, obecnie dostawcy w wyniku silnej konkurencji odchodzą od takich praktyk
1 4 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T13:40:05+02:00
Łącze jest to potoczna nazwa rodzaju połączenia internetowego - na przykład łącze modemowe lub radiowe.