Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-31T00:41:52+01:00
Zad.2] masz te same nawiasy więc liczby przed nawiasem weż w jeden nawias i pomnóż razy drugi nawias 3[z-y]-a[z-y]=[3-a][z-y] zad.3 6ab+10=3[2ab+10/3] zad.3a]x²-5=[x+√5][x-√5] jesli chodzi o zad.1-to nie wiem dla jakiej wartości x obliczyć wartość tego wyrazenia-pozdrawiam
1 5 1
2009-10-31T06:26:08+01:00
3[z-y]-a[z-y]=[3-a][z-y] zad.3 6ab+10=3[2ab+10/3] zad.3a]x²-5=[x+√5][x-√5]

A co do zadanie 1 to ile wynosi x?