Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-30T18:04:57+01:00
Kanał Gliwicki
Kanał Augustowski
Kanał Elbląski
Kanał Wieprz Krzna
2 3 2
2009-10-30T18:07:18+01:00
To są wszystkie kanały w Polsce które są na wschodzie od Wisły :
* Kanał Wieprz-Krzna
* Kanał Augustowski
* Kanał Elbląski
* Kanał Gliwicki
8 2 8
2009-10-30T18:24:39+01:00
Kanał Gliwicki
Kanał Augustowski
Kanał Elbląski
Kanał Wieprz Krzna
1 3 1