Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T13:56:27+02:00
V=Pp*h
V=30m³
1ar=100m²
Pp=12a=1200m²

30m³=1200m²*h
1200h=30/:1200
h=0,025m=2,5cm

odp.grubość warstwy śniegu wynosi 2,5cm
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T14:01:30+02:00
1ar=10mx10m; 1a=100m²; 12a=100 x 12; 12a = 1 200m²;
Objętość prostopadłościanu wynosi V=Pp x h (Pp-to pow.działki, h-to wys.śniegu). Miana zgadzają się wszystkie wyrażone są w metrach.
h=V/Pp; h(m)=V(m³)/Pp(m²) ; h=3/1 200; h=0,0025m; Ile to cm?
policz wiadomo, że 1m=100cm