Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T13:46:30+02:00
Elastyczność ocen
0cenowa Elastyczność popytu bada siłę w reakcji popytu na zmianę oceny.
ocenowa elastyczność popytu to stosunek względnej zmiany popytu na dane dobro do względnej zmiany jego ceny,można to wyrazić wzorem:

Legenda:
EC - elastyczność cenowa
P - popyt
O - ocena
2010-03-28T13:48:39+02:00
Elastyczność cenowa - bada siłę reakcji popytu na zmianę ceny danego towaru .
o ile zmieni się popyt na daną rzecz pod wpływem zmiany jej ceny o dowolnie małą cenę .

podstawowe
konsumenta