Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-30T18:07:56+01:00
- satysfakcja
- zbliżanie się do Jezusa
- bo jak dla kogoś się jest dobrym to i dla nas ludzie są dobrzy
-życie w zgodzie z przyakaniami
2009-10-30T18:09:28+01:00
Powinniśmy czynić dobro dlatego, że na świecie będzie nam się lepiej żyło.
Być dobrym jest to coś pięknego, ponieważ gdy komuś pomożesz to ta osoba może ci się odwdzięczyć, gdy będziesz w potrzebie!!!
Bądźmy dobrzy.!
Nic nie stracimymy, a zarazem zyskamy.!
1 1 1