Odpowiedzi

2010-03-28T13:52:12+02:00
Według mnie więcej zyskał Winicjusz. Stał się innym człowiekiem. Lepszym, bardziej wartościowym. Zyskał ukochaną i lepszą osobowość. Dzięki miłości przeszedł przemianę charakteru, co było dla niego bardzo ważne.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T13:54:21+02:00
Uważam, że dzięki miłości więcej zyskał Winicjusz, gdyż przede wszystkim zrozumiał, jak ważne są wartości, które niesie ze sobą religia chrześcijańska. Dzięki miłości do Ligii przeszedł wewnętrzną przemianę, dzięki której z człowieka porywczego i gwałtownego, stał się człowiekiem cierpliwym. Zaczął rozumieć, że liczą się także potrzeby innych ludzi, a nie wyłącznie jego potrzeby. Przestał być egoistyczny. Zrozumiał również, że życie w ubóstwie nie musi być nędzne, może być bogate duchowo.
1 5 1