Odpowiedzi

2009-10-30T18:14:36+01:00
Korozja jest to rdza.Może występować np na samochodach.Aby się przenią chronić można używać różnych far antykorozyjnych.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T18:14:59+01:00
Korozja - niszczaca mikrostrukture materiału ktore prowadzą do jego rozpadu. Korozja zachodzi pod wpływem chemicznym i elktrycznym

przed korozja mozemy sie zapezpieczyc:
osłaniajac rzeczy plastikkiem
malowaniem
laminowniem
lakierowaniem
7 4 7
2009-10-30T18:18:27+01:00
Korozja to jest proces, który niszczy mikrostrukturę materiału i prowadzi do jego rozpadu. W celu ochrony metali przed korozją stosuje sie:
- powłoki metaliczne i niemetaliczne,
- ochronę katodową,
- inhibitor korozji.
3 4 3