Członkowie gimnazjalnego koła przyjaciół książek przygotowują specjalny wieczorek dla najmłodszych uczniów szkoły podstawowej. Celem wieczoru jest zachęcenie dzieci do czytania książek. Ułóż zaproszenie skierowane do dzieci, w zaproszeniu wymień 3 pkt. programu planowanej uroczystości.

Proszę zróbcie jak najszybciej daję 50 pkt. dużo :) i daje naj :)
Proszę....

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T13:56:24+02:00
Serdecznie zapraszamy wszystkie dzieci do wzięcia udziału w wieczorku książek. Celem jest zachęcenie dzici do czytania. Podczas uroczystości odbędzie się czytanie książek przez gwiazdy. Nie zabraknie także słodkości, oraz napojów. Dzieci będą mogły wybrać jedną książkę, którą będą mogły zabrać do domu. Zapraszamy wszystkich chętnych.
członkowie gimnazjalnego koła przyjaciół książek
2 3 2
2010-03-28T13:58:19+02:00
Drodzy pierwszoklasiści.
Szkolne koło przyjaciół książek ma przyjemność zaprosić Was na wieczorek który odbędzie się (np. 31 marca o godz. 12.00 w bibliotece szkolnej). Podczas wieczorku zaprezentujemy Wam wartość książek, konkursy związane z powieściami dla najmłodszych i zaprezentujemy Wam bibliotekę.

Szkolne koło przyjaciół książek.
2 3 2
2010-03-28T14:00:20+02:00
ZAPROSZENIE

Serdecznie zapraszamy najmłodszych uczniów szkoły podstawowej na wieczorek poświęcony rozpowszechnianiu czytania książek wśród dzieci. Spotkanie odbędzie się 29.03.2010 r., o godz. 16.00 na auli ZS z DNJB w Hajnówce. W programie m.in.:

• słodki poczęstunek,
• wspólne czytanie książek,
• rozmowa z autorem książek dal najmłodszych- Sławomirem Sławomirskim,

Członkowie Gimnazjalnego Klubu Przyjaciół Książek


( dane sa przypadkowe ;pp)
5 5 5