Uporządkuj:

Czerwony Kopciuszek,
Jaś, Brzydkie Kociątko,
Małgosia z zapałkami,
i w butach Kaczątko
Śnieżka na ziarnku grochu,
Księżniczka z zapałkami,
Śpiąca Sierotka Marysia,
Kapurek z krasnoludkami,
kruk z koszyczkiem dla babci,
wilk z serem w dziobie i lis.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T13:56:09+02:00
Czerwony Kapturek z koszyczkiem dla babci
Brzydkie kaczątko
Jaś i Małgosia
Królewna śnieżka i siedmiu krasnoludków
Sierotka Marysia
Kruk z serem w dziobie
Księżniczka na ziarnku grochu
Dziewczynka z zapałkami
Wilk i lis
2 4 2
2010-03-28T13:56:12+02:00
Czerwony Kapturek z koszyczkiem dla babci,
Brzydkie Kaczątko
Dziewczynka z zapałkami,
Kot w butach
Księżniczka na ziarnku grochu,
Śpiąca Królewna,z krasnoludkami,
kruk z serem w dziobie i lis.
Jaś i Małgosia.
2010-03-28T14:22:22+02:00
Czerwony Kapturek z koszyczkiem dla babci
Jaś i Małgosia
Kopciuszek
Brzydkie Kaczątko
Dziewczynka z zapałkami
Królewna Śniezka a krasnoludkami
Księzniczka na ziarnku grochu
Spiąca królewna
Sierota Marysia


1 5 1