Daje naj. zaproszenie. jestes włascicielem nowej restauracji. chcesz zdobyc klijentow, rozsyłasz zaproszenia na jej otwarcie. informujesz w nim o ;;;;;
-terminie otwarcia restauracji
-pokazie przyrzadzania dania(specjalnosci restauracji)
-degustacji innych potraw
-mozliwosci organizacji roznych uroczystosci

3

Odpowiedzi

2010-03-28T13:58:06+02:00
Zaproszenie!

Dnia 20.05.2010 roku odbędzie się uroczyste otwarcie
nowej restauracji! Szef kuchni będzie prezentował przy gościach swoje umiejętności. Każdy klient będzie mógł zjeść kolację na koszt restauracji. Drinki, dania, muzyka i przede wszystkim dobra zabawa! Zapraszamy na ul. Jerozolimską 23 o godzinie 17.00 !




Właściciel restauracji. Jan Brzeski < np. >
1 1 1
2010-03-28T13:58:47+02:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam na otwarcie restauracji.
Odbędzie się ono 20 listopada 2010 roku.
W programie przyrządzanie (na żywo) specjalności zakładu,degustacji potraw z całego świata.
organizujemy również wiele świąt okolicznościowych:
- urodziny
-imieniny
I wiele innych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:00:45+02:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam wszystkich lubiących ,,dobrze zjeść" na otwarcie restauracji ,,Isaura". Odbędzie się ono 19.03. 2010 o godz. 20.30 w lokalu przy ul.Makowej.
Przewidujemy wiele atrakcji, takich jak: pokaz przyrządzania naszej restauracyjnej specjalności ( nadziewanej gęsi ), degustacja różnego rodzaju potraw, napoi, koktajli. ,,Isaura" będzie otwarta przez cały tydzień od godziny 8.00 do 22.00, a w weekendy rodziny będą dostawały ,,familijną zniżkę" na obiad. Ponadto w lokalu, gdzie mieści się nasza restauracja jest możliwość urządzania różnych uroczystości.
Czyż to nie wspaniała oferta? Przyjdź, zobacz, posmakuj.
Zapraszają właściciele oraz obsługa.

Liczę na naj ;*