Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-30T18:25:50+01:00
Wisła- kanał bydgoski- noteć - warta -odra - kanał odra sprewa - sprewa - berlin
3 5 3
2009-10-30T18:40:06+01:00
Kraków -> Wisła -> Kanał Bydgoski -> Noteć -> Warta -> Odra -> Kanał Odra Sprewa -> Sprewa -> Berlin
2 1 2
2009-10-30T19:06:01+01:00
Wymień rzeki i kanały przez które będziesz płynąc, podróżując do Berlina.
W 1 wpisz odpowiednie NAZWY RZEK a w 2 wpisz odpowiednie NAZWY KANAŁÓW

KRAKÓW -> 1 -> 2 -> 1 -> 1 -> 1 -> 2 -> 1 -> BERLIN

KRAKÓW -> Wisła -> Kanał Bydgocki -> Noteć -> Warta -> Odra -> Kanał odra-sprewa -> Sprewa -> BERLIN

1 1 1