Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:01:50+02:00
"Miej serce i patrzaj w serce"
Dla najukochańszej Pauliny na 17 urodziny. Za to, że zawsze dostrzega w ludziach zalety, które nie są widoczne dla oczu.
9 3 9
2010-03-28T14:02:06+02:00
Miej serce i patrzaj w serce, gdyż są to drzwi do szczęścia, miłości i przyjaźni. Ukochanej żonie, która otworzyła dla mnie swoje serce, z okazji urodzin - ( np. Jan Brzeski )
10 3 10
2010-03-28T14:05:02+02:00
"Miej serce i patrzaj w serce". Te słowa mają ci przypominać jak ważne jest to abyś nie patrzał/a tylko na wygląd, ale prosto w serce. Prawda kryje się wyłącznie w sercu drugiego człowieka. Ja właśnie taką prawdę odkryłem/am w tobie. Mojej ukochanej ...
10 3 10