Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-06-25T22:32:11+02:00
-nieprzestrzeganie przez carów rosyjskich postanowień konstytucji z 1815 roku
- kryzys gospodarczy 1830 roku
-zaostrzenie represji wobec Polaków
- ograniczenie praw i roli sejmu
-chec odzyskania niepodleglosci
127 4 127
2010-06-25T22:39:00+02:00
* łamanie zasad konstytucji przez władzę królewską.
* wprowadzenie cenzury prewencyjnej.
* likwidacja legalnej opozycji.
* rozbudowa aparatu tajnej policji.
91 4 91
2010-06-25T22:57:41+02:00
1. łamanie zasad konstytucji
2. likwidacja sejmu Polskiego
3. likwidacja legalnej opozycji.
4.chęć odzyskania niepodległości
5.aparat tajnej policji
6.ograniczenie swobód
95 4 95