Odpowiedzi

2010-03-28T14:06:11+02:00
A)
2(3 - x) - 3(x - 1) > 0
6 - 2x - 3x + 3 > 0
-5x > -9 /: (-5)
x < 9/5

2(3 - x) - 3(x - 1) < 7(1 - x) - (2x - 2)
6 - 2x - 3x + 3 < 7 - 7x - 2x + 2
4x < 0 /:4
x < 0

pzdr ;)
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:06:18+02:00
2(3 - x) - 3(x - 1) > 0
6-2x-3x+3 > 0
-2x-3x > 0-6-3
-5x > -9 |:(-5)
x < ⁹/₅
x < 1⅘

2(3 - x) - 3(x - 1) < 7(1 - x) - (2x - 2)
6-2x-3x+3 < 7-7x-2x+2
-5x+9 < -9x+9
-5x+9x < 9-9
4x < 0 |:4
x <0
2 5 2