Uzupełnij:
.......km = 270 m =......cm
.......km=0,7m=..........cm
.......km = ....... m = 25,5 cm
b) 6,7kg = ......dag=......g
...........kg = 25 dag = .......g
...........kg = 23,5 dag = ..........g
...............kg = .......dag = 13,2g
c)...............t = 26,5kg..........dag
............t = 135,2kg = ..............dag
.................t = ........kg = 1350dag
.........t = .......kg = 1355 dag
d) .........m = ...........cm = 0,3 mm
.........m = 7,3 cm =......mm
........m = 0,21 cm = ........mm
............m = ........cm = 1,15 mm

Dam naj :D

2

Odpowiedzi

2010-03-28T14:11:56+02:00
A)0,27 27000cm
0,0007 70cm
0,000255 0,255
b)670 6700
0,25 250
0,235 235
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:17:43+02:00
0. 27 km = 270 m =27000 cm
0.007 km=0,7m=70 cm
0.000255 km = 0,255 m = 25,5 cm
b) 6,7kg = 670 dag= 6700g
0.25 kg = 25 dag = 250 g
0.235kg = 23,5 dag = 235 g
0.0132 kg = 1.32 dag = 13,2g
c)0.0265t = 26,5kg= 2650 dag
0.1352t = 135,2kg = 135200 dag
0.00135t = 1.35kg = 1350dag
0.001355t = 1.355kg = 1355 dag
d) 0.0003m = 0.03cm = 0,3 mm
0.073m = 7,3 cm =73 mm
0.0021m = 0,21 cm = 2.1mm
0.00115m = 0.115cm = 1,15 mm
5 4 5