Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:14:24+02:00
Zmartwychwstanie Pana Jezusa upewnia mnie...
ze słowa Chrystusa były prawda oraz ze każdy ma życie wieczne


Cierpienie Jezusa...
że PAn Jezus koch wszystkich ludzi i oddał zycia dla ich zbawienia


Przez chrzest mam udział ...
w życiu wiecznym, staję się ,,synem" Boga
1 1 1
2010-03-28T14:14:25+02:00
1 że on żyje i jest wśród nas
2 jest opisane w ewangelii
3 w życiu Bożym
1 5 1
2010-03-28T14:26:27+02:00
1)ze Jezus jest wśród nas
2)jest odkupieniem za nasze winy i grzechy
3) we wszystkich pozostałych sakramentach i staje się dzieckiem Bożym
1 5 1