Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:16:03+02:00

5dm³=0,005m³
20km/h=5,(55)m/s
5,5ha=55000m²
300dm³=300000000mm³
0,02t=20kg
2010-03-28T14:16:29+02:00
5dm³=....0,005...........m³
20km/h=20×1000m/3600s=20×5/18 m/s=50/9 m/s= 5 5/9 m/s
5,5ha=.......55000..........m²
300dm³=......300000000.........mm³=3×10⁸mm³
0,02t=.........20.........kg
2010-03-28T14:23:34+02:00
5 dm³ = 0,125 m³
20 km/h = 5 5/9 m/s
5,5ha = 55000 m²
300dm³ = 27000000000000 mm (nie jestem pewna)
0,02t = 20 kg