Prosze na jutro ale ze wszystkimi obliczeniami prosze:

Sprawdź czy liczba -4 spełnia równanie.
a.) 3x+7=-5
..........................
........................... TAK/NIE

b.) 2(x+6)=-4
..........................
......................... TAk/NIE


Rozwiąż równania:

4b+3=3b-4
........................
.......................

7+3c=-5+2c
.......................
.......................

5d+2=3d
......................
.......................

6e-2=7e+5
......................
......................

6f-1=f+2
.......................
........................

plisss zrobicie szybko bo u mnie z matma cienko.:(

2

Odpowiedzi

2010-03-28T14:20:08+02:00
1) a)tak
b)nie
2) 4b+3=3b-4
b=-7

7+3c=-5+2c
5c=-12
c=-12/5

5d+2=3d
2d=2
d=1

6e-2=7e+5
e=-7

6f-1=f+2
5f=3
f=3/5

2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:23:01+02:00
Sprawdź czy liczba -4 spełnia równanie:
a)3x+7=-5
3x=-5-7
3x=-12
x=-12/3
x=-4 Tak
b)2(x+6)=-4
2x+12=-4
2x=-4-12
2x=-16
x=-16/2
x=-8 Nie

Rozwiąż równania:
4b+3=3b-4
4b-3b=-4-3
b=-7

7+3c=-5+2c
3c-2c=-5-7
c=-12

5d+2=3d
5d-3d=2
2d=2
d=2/2
d=1

6e-2=7e+5
6e-7e=5+2
-e=7
e=-7

6f-1=f+2
6f-f=2+1
5f=3/5
f=0,6
1 5 1