Odpowiedzi

2010-03-28T14:15:38+02:00
Naprawdę Basiu CI UFAM. Zanadto powierzyłam ci mój czas, a ty zmarnowałaś go na liczenie kwiatków. Kasiu nie wiem czy uwierzysz,ale pomału przyzwyczajam się do samotności. Masz wrócić o wpół do szóstej.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:16:26+02:00
JUTRO idziemy z Jolą do kina.
W SKLEPIE jest dużo ubrań.
KIEDY zakwitły kwiaty, przyleciały ptaki.
Chodzę do szkoły, PONIEWAŻ chcę być mądry.
Mogę naaj? ;)
4 5 4
2010-03-28T14:36:06+02:00
W domu było cicho. przysłówek - jak? - cicho
Klasom szóstym klasówka z matematyki poszła dobrze. - jak- dobrze
W piątek było słonecznie. - jak ?- słonecznie - kiedy? - w piątek
U Ani na urodzinach było zabawnie.- jak?- zabawnie- gdzie? - u Ani
Przysłówek odpowiada na pytanie jak? gdzie? kiedy?