Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T18:43:24+01:00
Dla mnie szczęście, to możliwość bycia razem z rodziną i przyjaciółmi, poczucie bezpieczeństwa oraz świadomość, że zawsze mogę liczyć na bliskich w trudnych sytuacjach. Szczęście jest w przyrodzie, w ludziach, którzy nas otaczają. Czasem nie potrzeba wiele. by być szczęśliwym. Szczęście to również każda chwila, w której się uśmiecham lub kiedy osiągam postawiony sobie cel. Kiedy jesteśmy szczęśliwi, na moment zapominamy o codziennych problemach.
7 4 7
2009-10-30T18:45:39+01:00
Na uczucie szcżęścia składa się wiele czynników. Bycie szczęśliwym oznacza zadowolenie ze swojego życia, poczucie bezpieczeństwa i akceptacji. Szczęście zysujemy również jak kochamy i jesteśmy kochani.
1 4 1