Odpowiedzi

2009-10-30T18:45:55+01:00
Szczęście jest emocją, spowodowaną doświadczeniami ocenianymi przez podmiot jako pozytywne. Psychologia wydziela w pojęciu szczęście rozbawienie i zadowolenie.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T18:47:15+01:00
Kochajaca rodzina, zdrowie, udany zwiazek , dobra praca, lub szkola i wiele innych rzeczy jeszcze ktore po zsumowaniu daja slowo SZCZESCIE




"Szczęśliwy jest człowiek, który posiada to, czego chce, a nie chce nic złego
2009-10-30T18:47:43+01:00
Według mnie szczęście jest marzeniem przyjemonością i przedewszystkim miłością bo bez niej to smutno!! A najważniejsze Przyjaźnią bo jej naprawdę potrzebujemy!