Odpowiedzi

2010-03-28T14:25:40+02:00
Różowa róża jest duża. Ma wielkie płatki. Jest bardzo dobże rozwinięta. Ma dóżą łodygię i niewielkie ostre kolce. Róża ma bardzo ładny zapach.
2010-03-28T14:26:38+02:00
Róża ma różowy kolor. Wzrasta do ok.15cm. Jej kolce są bardzo kujace i ostre. Jest bardzo rzatkim gatunkiem. Jest bardzo ozdobnym kwiatem w ogródku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:31:23+02:00
Róża to jeden z najpiękniejszych krzewów.Różowe róże są najpiekniejsze. Ich barwa jest wspaniała. Kwitną one długo od czerwca aż do października.Potrafią one leczyć różne choroby. Róża potrzebuje duzo ciepła.


Mam nadzieję ze to o to chodzi :))