Graffiti-zjawisko artystyczne czy przejaw wandalizmu? Przedstaw swoje zdanie na tan temat, posługując się trzema argumentami.

PROSZĘ O NIE KOPIOWANIE Z INTERNETU.!

Bardzo proszę o napisanie tej recenzji do NIEDZIELI.
Z góry dzięki. = D

2

Odpowiedzi

2010-03-28T14:24:54+02:00
Uważam, że Graffiti to zjawisko artystyczne o ile nie przedstawiają żadnych drastycznych scen i głupich napisów.
Niektóre rysunki są naprawdę bardzo ładne i zdobią te szare, smętne bloki:)
Grafficiarze dostają pozwolenie na rysunki więc myślę, że to super rzecz :))
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:29:06+02:00
Wszystko zależy od tego jak to zinterpretujemy. Załóżmy że chodzi tu o jakąś ścianę na jakimś opuszczonym miejscu albo na zlecenie takie graffitti nie jest brane pod wandalizm ponieważ nikomu ono nie będzie przeszkadzać. Natomiast jeżeli jest to zaludnione miasto i są te graffitti wykonane na murach domów czy jakichś rurociągów m.in. to jest to brane pod wandalizm gdyżjest to miejsce publiczne i jest ono bez zgody właściciela. Np. dla mi nie przeszkadza graffitti jeżeli jest ładne estetyczne na prawie i za pozwoleniem (lecz nie może ono być namalowane na nowych budynkach). Wydaje mi się że jeżeli chodzi o graffitti to może ono być i pozytywne i negatywne. Wszystko zależy od naszego wyboru.
1 3 1