Odpowiedzi

2010-03-28T14:28:00+02:00
Obwód = 30
30 : 2 = 15
15 - 4 + 1 = 12
12 : 2 = 6

Sprawdzenie:
6 + 4 = 10
6 - 1 = 5

x = 5
y = 5

Trojkąt:
5 + 1 = 6
2 * 5 = 10
5 + 5 = 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:29:21+02:00
Obwód = 30
30 : 2 = 15
15 - 4 + 1 = 12
12 : 2 = 6

Sprawdzenie:
6 + 4 = 10
6 - 1 = 5

x = 5
y = 5

Trojkąt:
5 + 1 = 6
2 * 5 = 10
5 + 5 = 10
Myślę, że pomogłam
Myślę , że zasłużyłam na najj;)