Odpowiedzi

2010-03-28T14:34:43+02:00
Za :

1. trzeba, bo zapewne są na nich pasożyty które przenoszą się na inne drzewa (młode/zdrowe)
2.zajmują nie potrzebne miejsce. mam na myśli to, że nie dają owoców więc są nie potrzebne.
1 3 1
2010-03-28T14:36:42+02:00
Za:
w miejsce starych można zasadzić nowe które będą owocować dłużej
stare nie mają dużych plonów
są spróchniałe i mogą się rozwalić i stwarzaj niebezpieczeństwo
przeciw:
są piękne
wyrastają z nich smaczne jabłka
są schronieniem dla ptaków
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:41:40+02:00
Należy :
*stre sady nalezy wycinać aby sadziś nowe
*Niektóre z tych drzew chorują
*pole na których rosną drzewa mogą sie przydać np. na udowe domu

Nie należy:
*pomieważ można z nich uzyskac owoce
*ponieważ jest to schronisko dla wielu zwierząt
*ponieważ produkują tlen.
2 5 2