Odpowiedzi

2010-03-28T14:33:00+02:00
1)które święta uważasz za ważniejsze Wielkanoc czy Boże narodzenie
2)Jaki jest Twoim zdaniem najważniejszy aspekt Świąt Wielkiej Nocy
3) Czy w czasach Twojego dzieciństwa popularny był zwyczaj szukania pisanek?
4) Jaka jest Twoja ulubiona potrawa świąteczna?
5) Jakie ozdoby uważasz za najładniejsze?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:33:38+02:00
1. Mamo/tato/babciu [jak tam chcesz] czy pamiętasz jakieś święta z dzieciństwa , które najbardziej utkwiły ci w pamięci.
2. tato/mamo;/dziadku [jtc] jak w dziecinstwie wyglądał u was w domu lany poniedziałek?
3.mamo/babciu [jtc] kto u was w domu dzieciencym malował pisanki , a noże robiliście to wspólnie.??
4. mamo czy jak byłas młodą kobieta to w lany poniedziałek często bywałaaś mokra ??

nie mam wiecej pomysłów na pytankaa
mam nadziejee ze pomogłaam
;P
1 1 1
2010-03-28T14:34:39+02:00
1. Czy mogę z wami przeprowadzić wywiad na temat świąt wielkanocnych ?
2.Co najbardziej lubisz/lubicie w świętach wielkanocnych ?
3. Co byś chciał/chciała/chcieli dostać na zajączka ?
4.Jaką potrawe wielkanocną najbardziej lubisz/lubicie ?
5.Czy lubisz/lubicie przebywać w towarzystwie całej rodziny podczas świąt wielkanocnych ?
6.Czy lubisz/lubicie chodzić z koszyczkiem do kościoła ?
7.Jeśli tak to co tam wsadzisz ? [do koszyczka]
Myślę że chodz trochę pomogłam [sama wymyślałam pytania]
1 5 1