Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:44:35+02:00
Objętość czekolady:10,5cm * 19cm * 2,5cm=498,75cm3<sześcienne>
Objętość kontenera:
12m=1200cm
2,4m=240cm
2,3m=230cm

1200cm *240cm *230cm=66240000cm3

100000 *498,75cm3=49875000cm3

66240000cm3-49875000cm3=16365000cm3

Odpowiedź: W kontenerze zmieści się 100 tyś takich pudełek.
2010-03-28T14:54:37+02:00
A=10,5cm
b=19cm
c=2,5cm
Obj=10,5 * 19 * 2,5=498,75 cm³

a=12m=1200cm
b=2,4m=240cm
c=2,3m=230cm

Obj=1200 * 240 * 230=66240000 cm³

498,75 * 100 000= 49875000 cm³

66240000 - 49875000 = 163650000 cm³

Odp.: W takim kontenerze zmieści się 100 000 pudełek czekolady.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T14:55:57+02:00
V=Pp x H
Pp= a x b=10,5 cm x 19cm=199.5cm2
V=199.5cm2 x 2,5 cm=498.75cm x 2,5 cm=1246.875cm3
12 m x 2,4 m x 2,3 m=66.24m3
1246.875cm3 x 100=124687.5=