Odpowiedzi

2010-03-28T14:34:53+02:00
Dzieci można uczyc biologii poprzez wycieczki do lasów i opisywanie różnego typu roślin bądź zwierząt.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T14:35:09+02:00
1-3-o zwierzętach o przyrodzie,łańcuchy pokarmowe,stany skupienia
4-6-kręgowce rodzje,skały
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:37:41+02:00
Można z dziećmi się wybrać na poszukiwanie wiosny, do zoo, palmiarni. Dobrym pomysłem jest założenie klasowego ogródka czy kupienie świnki morskiej, chomika, myszki czy koszatniczki do klasy. W Dzień Ziemi można wybrać się na sprzątanie świata. Trzeba uświadomić je co się stanie za parę lat jak nie będziemy dbali o Ziemię. Dzieciom trzeba przybliżyć naturę i koniecznie pokazać, że trzeba o nią dbać.