Odpowiedzi

2010-03-28T14:39:01+02:00
Wiec tak :
• pierwaistki z I grupy maja wartosciowosc 1 (np. wodor)
•pierwiastki z II grrupy maja wartosciowosc 2 (np.magnaz)
itd..

pierwiastki z grupy np. 14 maja wartosciowosci II i IV,z 13 I i III, to zalezy z czym sie lacza.

z takich, ktore zawsze maja ta sama wartosciowosc to pamietam tylko tlen (II).


pozdrawiam ;ppp
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:39:34+02:00
Argon - 0
Arsen 3,4
Azot 1,2,3,4,5
Bar 2
Bor 3
Brom 1,4,5
Chlor 1,3,4,5,6,7
Chrom 2,3,6
Cyna 2,4
Cynk 2
Fluor 1
Fosfor3,5
Glin3
Jod1,4,5,7
Krzem4
lit1
magnez2
mangan2,3,4,6,7
miedź1,2
nikiel2,3
ołów2,4
potas1
rtęć1,2
siarka2,4,6
sód1
srebro1
stront2
tlen2
wapń2
węgiel2,4
wodór1
złoto1,2,3
żelazo 2,3
1 5 1
2010-03-28T14:39:36+02:00
Prosze oto wartosciowosci pierwiastkow przy kazdym zamieszczam nazwe symbol oraz wartosciowosc. pozdrawiam ;) przepraszam ze nie po kolei :)
Aktyn Ac III
Ameryk Am III,IV,V,VI
Antymon Ab III,V
Argon Ar 0
Europ Eu II,III
Ferm Fm III
Fluor F I
Fosfor P III,V
Frans Fr I
Gadolin Gd III
Gal Ga I,III
German Ge IV
Glin Al III
Hafn Hf IV
Hel He 0Arsen As III,V
Astat At I,II,V,VI
Azot N I,II,III,IV,V
Bar Ba II
Berkel Bk III,IV
Cyna Sn II,IV
Cynk Zn II
Cyrkon Zr IVBeryl Be II
Bizmut Bi III,V
Bor B III
Brom Br III
Cer Ce I,III,IV
Cez Cs I
Aktyn Ac III
Ameryk Am III,IV,V,VIChlor Cl I,III,IV,V,VI,VII
Chrom Cr II,III,IV
Cyna Sn II,IV
Cynk Zn II
Cyrkon Zr IV
Dysproz Dy III
Einstein Es III
Erb Er III
1 1 1