O czy gadac z chlopakiem jak do mnie przyjeżdża co robic?
mam 13 lat jeżeli wam to pomoże on ma 14
Prosze tylko jak nie wiecie to nie piszcie oki!
To jest moje pytanie a nie zadna praca domowa dalam z polskiego bo to jest najbliższew moim zdaniem!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:39:18+02:00
O zainteresowaniach, muzyce, hobby, szkole, znajomych, sposobach spędzania wolnego czasu, książkach, filmach...
jednym słowem o wszystkim.
2010-03-28T14:40:45+02:00
Na spotkaniu pogadajcie o sobie jesli sie nie znacie to pogadajcie o swoich zainteresowaniach, o tym co najbardziej lubicie
o tym co wam sie w sobie podoba a co nie, czy spelniliscie swoje oczekiwania, czy widzicie w sobie jakas przyszlosc...
2010-03-28T14:41:36+02:00
Możecie na początku pogadać o sql. Jak wiesz coś o jego ulubionych klubach sportowych to możesz jakoś zacząć temat. O muzyce np. Jakich zespołów słucha. O filmach: Jaki by ci film polecił itd.
:D