Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T14:41:13+02:00
Głód jest ponieważ się idzie na wojne i nie ma kto wytwarzać towarów dzięki czemu jest ich brak co daje głód.
Cierpienie jest ponieważ na wojnie się zabija i podporządkowuje innych co nie musi sie podobać .
Wojna jest taka bo większość ludzi to egoiści.
2010-03-28T14:43:00+02:00
Nie wiem czy dobrze zrozumiałam pytanie. Chodzi o teraźniejsze czasy?
Na świecie nie ma sprawiedliwości, aby ludzie sobie pomagali. Tak twierdzi Ks. Jan Twardowski. Myślę, że gdyby ludzie stali się wrażliwsi na cudze cierpienie na świecie nie byłoby tyle zła.
Za często przechodzimy obojętnie wobec czyjegoś cierpienia. Nie chcemy widzieć nic poza własnymi problemami. To trzeba zmienić.
2010-03-28T14:45:50+02:00
Ponieważ na wojnie większość ludzi idzie walczyć a nie uprawiać rolę i jest głód.
Cierpienie ponieważ wiele rodzin zostaje poszkodowanych np. śmierć bliskich