Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T17:00:05+02:00
Ich habe
du hast
er/sie/es hat
wir haben
ihr habt
sie haben

ich heiße
du heißt
er/sie/es heißt
wir heißen
ihr heißt
sie heißen

ich mag
du magst
er/sie/es mag
wir mógen
ihr mógt
sie mógen

ich kann
du kannst
er/sie/es kann
wir kónnen
ihr kónnte
sie kónnen

;]
2010-04-01T17:04:13+02:00
Ich habe
du habst
er/sie/es hat
wir haben
ihr habt
sie/Sie haben

ich heiBe
du heiBt
er/sie/es heiBt
wir heiBen
ihr heiBt
sie/Sie heiBen

ich mag
du magst
er/sie/es mag
wir mógen
ihr mógt
sie/Sie mógen

ich kann
du kannst
er/sie/es kann
wir kónnen
ihr kónnte
sie/Sie kónnen

mam nadzieje ze pomoglam ;)
2010-04-01T17:13:20+02:00
Haben:
Ich habe
Du hast
Er/Sie/Es hat
Wir haben
Ihr habt
Sie haben
Heißen:
Ich Heiße
Du Heißt
Er/Sie/Es Heißt
Wir Heißen
Ihr Heißt
Sie Heißen
Mögen:
Ich mag
Du magst
Er/Sie/Es mag
Wir mögen
Ihr mögt
Sie mögen
Können:
Ich kann
Du kannst
Er/Sie/Es kann
Wir können
Ihr könnt
Sie können
Mam nadzieję że pomogłam;))