Odpowiedzi

2010-03-28T14:53:29+02:00
Głównym powodem jest rosnąca liczba osób starszych, Europejczykom niestety nie spieszy się do podtrzymania naszego gatunku.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:31:20+02:00
Społeczeństwa starzeją się, bo ludzie wolą najpierw osiągnąć sukces zawodowy, zrobić karierę, a dopiero potem założyć rodzinę, w dodatku najczęściej jest to model rodziny z 1 dzieckiem.
68 4 68