Odpowiedzi

2010-03-28T14:55:25+02:00
A)9,8+4,635x 6=9,8 + 27,81 = 37,61
b)6,5x4-16 =26 - 16 = 10
c)3,5: (4,8-4,1)= 3,5 : 0,7 = 5
d)4,25x 3,75- 0,0375=15,9375 - 0,0375 = 15,9
e) 3,6x 2,1+4,8:1,2=7,56 + 4 = 11,56
f)45,1-1,6x 2,5=45,1 - 4 = 41,1

mam nadzieje ze pomoglem

PzDr MatmaPomogeSP
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:13:04+02:00
Zad.1.
a)9,8 + 4,635 x 6= 37,61
b)6,5 x 4-16 = 10
c)3,5 : (4,8 - 4,1)= 5
d)4,25 x 3,75 - 0,0375= 15,9
e) 3,6 x 2,1 + 4,8 : 1,2= 7,56 + 4 = 11,56
f)45,1 - 1,6 x 2,5= 41,1

Zad.2.
157,82 - 12,3 * 3,6 = 157,82 - 44,28 = 113,54

Mam nadzieje, że pomogłam.
Martyna
1 5 1