Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T19:23:30+01:00
Niemcy-landy
Czechy-kraje samorządowe
Norwegia-okręgi
Szwecja-hrabstwa
Portugalia-dystrykty
Austria-landy (kraje związkowe)
Szwajcaria-katony
Litwa-10 okręgów dzielących się na 60 gmin, w tym:
43 gminy rejonowe
8 gmin miejskich
7 5 7
2009-10-30T19:48:56+01:00
Meksyk - 31 stanów i stołeczny dystrykt federalny
Kostaryka - 7 prowincji
Kanada - 10 prowincji i 2 terytoria
Włochy - 20 regionów
Togo - 5 regionów, 21perfektur
Tonga - 6 dystryktów
Malawi - 3 regiony
4 5 4
2009-10-30T21:54:08+01:00
Niemcy-landy
Szwajcaria-kantony
Cechy-kraje
Słowacja-kraje
Ukraina-obwody
Białoruś-obwody
Litwa-rejony
4 5 4