Odpowiedzi

2010-03-28T15:51:35+02:00
Testament z krzyża:
" A obok krzyża Jezusowego stały:Matka Jego i siostra Matki Jego, Maria, żona Kleofasa, i Maria Magdalena. kiedy więc Jezus ujrzał matkę i stojącego obok Niej ucznia, którego miłował, rzekł do Matki:" Niewiasto, oto syn Twój". następnie rzekł do ucznia: "Oto matka Twoja". I od tej godziny uczeń wziął ją do siebie".
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T16:59:35+02:00
EWANGELIA ŚWIĘTEGO JANA
*Testament dany z krzyża*
A obok krzyża Jezusowego stały: Matka Jego i siostra Matki Jego, Maria, żona Kleofasa, i Maria Magdalena. Kiedy więc Jezus ujrzał Matkę i stojącego obok Niej ucznia, którego miłował, rzekł do Matki: <<Oto syn Twój>>. Następnie rzekł do ucznia: <<Oto Matka twoja>>. I od tej godziny uczeń wziął Ją do siebie. (J 19, 25-27)
;)))