Odpowiedzi

2010-03-28T14:58:42+02:00
Anime,
jakieś sztuki walki,
wachlarze,
śmieszne stroje,
makijaże,
zawiązane w kok włosy,
sukienki,
drewniaki,
ryż,
harmonia.
xd mam nadzieję, że o to mniej więcej chodziło.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:22:14+02:00
Ubrania
Różne sztuKi walki np.Karate
Wachlarze
Stroje teatralne,<są podobną w tym dobrzy>
Pałeczki do jedzenia
Różne wzory włosów
Samochody
MAszyny
Jedzenie np. takie jak ryż
Instrument y
Filmy
TelefonY
Urządzenie RTV AGD
Konstrukcje budynkóW
Drogi
Rola
Obuwie
Mechanizacja
Ładne parKi baseny miejsca spaceru
Domy lekkiej konstrukcij