Odpowiedzi

2010-03-28T14:58:17+02:00
Bok kwadratu jest równy √128 = 8√2

wzór na przekątną to a√2

8√2*√2=16

przekątna ma 16cm
3 3 3
2010-03-28T15:00:08+02:00
128cm:2=64cm
bok kwadratu-64cm
wzór na przekątną kwadratu: a pierwiastek z 2
tak więc przekątna kwadratu to" 64 pierwiastki z 2

Myśle,że pomogłam :)
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:00:49+02:00
P=a2
128=a2
a=8pierwiastków z 2
d=a pierw. z 2
d=8 pierw. z 4
d=16cm
3 5 3