Oblicz:
a)4,005x 4,8-4,25:0,25=
b) 4,5x (3,6+2,125)-5,9625=
c) ( O,008+ 0,992)x (5x 0,6- 1,4) =
d) 22,5 : 5-4,8 : 1,6=0,007 x 20=

Zad.2
Sumę liczb 23,75 i 48,5 podziel przez 0,25.

Zad.3
Iloraz liczb 1,25 i 0,25 pomnóż przez sumę liczb 2,4 i 3,125.

WSZYSTKIE OBLICZENIA.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:13:12+02:00
A) (4,00500 x 4,8) - (4,25 : 0,25) = 2,224
b) (4,5 x (3,6 + 2,12500)) - 5,9625 = 19,8
c) (0,008 + 0,992) x ((5 x 0,6) - 1,4) = 1,6
d) i tu nie wiem ;/ czy to:
(0,008 + 0,992) x ((5 x 0,6) - 1,4) = 1,6
czy to:
0,007 x 20 = 0,14

2. 23,75 + 48,5= 72,25
72,25 : 0,25= 289

3. 1,25 : 0,25= 5
2,4 + 3,125= 5,52500 lub 5,525
5 x 5,525=27,625

Liczę na naj ;)
1 5 1
2010-03-28T15:14:11+02:00
A)4,005x 4,8-4,25:0,25=19,224:17=1,13 (w przybliżeniu)
b) 4,5x (3,6+2,125)-5,9625=25,7625- 5,9625=19,8
c) ( O,008+ 0,992)x (5x 0,6-1,4) =1,6
d) 22,5 : 5-4,8 : 1,6-0,007 x 20=4,5-3-0,14=1,36

zad2
(23,75+48,5):0,25=289

zad3
(1,25:0,25)x(2,4+3,125)=27,625
1 5 1