Oblicz :
a) 5-7-13+15-22=
b) -21+16-3-12+24=
c) 13,5-24+2,5-5,3+3,2=
d) -3,6+2 trzy siodme - 1,4 - ( - jedynascie siodmych)=
e) - 5,75 + 4 dwie trzecie -2 jedna czwarta- (-3 jedna trzecia)=

P.S.
To są liczby dodatnie i ujemne !!! ,
żeby były dzialania .
DZIĘKUJE !!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:03:24+02:00
A) 5-7-13+15-22=-15+15-22 = -22
b) -21+16-3-12+24= -5 -15 +24= 4
c) 13,5-24+2,5-5,3+3,2= 19,2 -29,5 = -10,3
d) -3,6+2 trzy siodme - 1,4 - ( - jedynascie siodmych)= - 5 i 11 siódmych + 2 i 3 siódme = 4 i 2 siódme
e) - 5,75 + 4 dwie trzecie -2 jedna czwarta- (-3 jedna trzecia)= 8-8 = 0
1 5 1
2010-03-28T15:11:06+02:00
A) 5-7-13+15-22= -22
b) -21+16-3-12+24= 4
c)13,5-24+2,5-5,3+3,2=10.1
d)-3,6+2 i trzy siodme-1,4-(-jedenascie siodmych)=
=-3,6-1.4+4= 9
e) -5.75+4 i dwie trzecie-2 i jedna czwarta-(-3 i jedna trzecia)=
=-5 i trzy czwate +4 i dwie trzecie-2 i jedna czwarta-(-3 i jedna trzecia)= -33/4+24/3= 99/12+72/12= 171
1 5 1