Odszukaj zdania,które możan przekształcić w wypowiedzenia z imiesłowowym równoważnikem zdania.Przekształć te zdania.
1)Kiedy grałem z chłopakami w piłkę,stukłem sobie kolano.
2)Śmiałbyś się do łez,gdybyś oglądał z nami ten film.
3)Andrzej,kiedyś przemyślał wszystko,zmienił swoją decyzję
4)Jeśli przeglądałeś wczorajszą gazetę,musiałeś widzieć swoje zdjęcie.
5)Kiedy zobaczyłem ten dom,przypomniało mi się moje dziecieństwo.

3

Odpowiedzi

2009-10-30T19:27:48+01:00
1.grając w piłkę , stłukłem sobie kolano
2.oglądawszy z nami ten film, śmiałbyś się do łeż
3.Andrzej, przemyślawszy wszystko zmienił dezycję
4.przeglądając wczorajszą gazetę ,musiałeś widzieć swoje zdjęcia
5.zobaczywszy ten dom ,przypomniało mi sie moje dzieciństwo.
:)
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T19:29:06+01:00
napiszę małymi literami-a ty popraw 1]grając z chłopakami w piłkę,stłukłem sobie kolano 2]oglądając z nami ten film,śmiałbyś sie do łez. 3]przemyślawszy wszystko,andrzej zmienił swoją decyzję. 4]przeglądając gazetę,musiałeś widzieć swoje zdjęcie. 5]zobaczywszy ten dom,przypomniało mi się dzieciństwo -pozdrawiam
6 4 6
2009-10-30T19:29:15+01:00
1) Grając z chłopakami w piłkę, stłukłem kolano..
2) Śmiałbyś się do łez, oglądając z nami ten film.
3) Andrzej, przemyślawszy wszystko, zmienił swoją decyzję.
4) Przeglądając wczorajszą gazetę, musiałeś widzieć swoje zdjęcie.
5) Zobaczywszy ten dom, przypomniało mi się moje rodzeństwo.

Myślę, że tak to ma być rozwiązane;p
5 4 5