Odpowiedzi

2010-03-28T15:01:03+02:00
By ustrzec się od chorób należy: jeść mało solone potrawy, nie wyziębiać organizmu, ubierac się stosownie do pogody, czesto opróżniać pęcherz

Pozdrawiam :*
52 4 52
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:01:13+02:00
- w czasie chłodów ubierać się ciepło (szczególnie zabezpieczać przed oziębnięciem okolice nerek0
- unikać kąpieli w zimnej wodzie, zwłaszcza gdy ciało jest rozgrzane
- zabezpieczać nogi przed przemoczeniem i oziębieniem, bowiem wywołuje to zmiany ukrwienia nerek
- nie siadać na mocno wyziębionych miejscach, a szczególnie na ziemi, ponieważ przeziębienia są częsta przyczyną chorób układu wydalniczego.
21 4 21
dziękuje bardzo za pomoc :D