Odpowiedzi

2009-10-30T20:12:28+01:00
We have to go to school everyday - musimy chodzić do szkłoy codziennie
We have to learn - musimy się uczyć
We can't calling at lassons - nie możemy dzwonić na lekcjach
We can't listening to music at lessons - nie możeme słuchać muzyki na lekacjach
We can't eating at lessond - nie możemy jeść na lekcji


5 naszych

We can't be asking at lessons - nie możemy być pytani na lekcjach
We can eat and drink alt lessons - możemy jeśc i pić na lekcji
We can late for a lesson - możemy się spóźniać na lekcje
We can chose a subjects to learning - możemy wybierać przedmioty do nauki
We can use a notebooks at exams - możemy używać laptopów na sprawdzianch

:*
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T20:22:04+01:00
Mustn't running at school - Nie wolno biegać po szkole.
Mustn't bringing animals to school - Nie wolno przynosić zwierząt do szkoły
Mustn't eating and drinking during lesson. - nie wolno jest ani pic podczas lekcji.
Mustn't useing mobiles - nie wolno uzywac telefonów.
Mustn't sitting on their desk- nie wolno siadac na ławkach.


Mustn't wearing uniform- nie wolno nosić mundurków
Can talking with friends on the lessons- móc rozmawiać na lekcjach z przyjaciółmi.
Can listening the music - móc słuchać muzyki
Can lating to school- móc spóźniać sie do szkoły
Mustn't doing homework- nie wolno robić zadań domowych.
1 5 1