Odpowiedzi

2010-03-28T15:31:53+02:00
Pewnego deszczowego dnia kiedy spotkaliśmy sie z przyjaciółmi nie wiedzieliśmy co robić. poprzedniego dnia umuwiliśmy sie, że będziemy grac w gałe, ale deszcz wszystko popsuł. Z braku zajęcia zaczeliśmy grać w karty. wszystkim ta gra sie spodobała. po południu przestało padac ale nikt z nas nie chciał wychodzić z domu i grać wgałe. cały dzień graliśmy w karty. czekamy na następną okazje gry.
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:33:58+02:00
Pewnego pochmurnego dnia wyszłam na dwór wraz z przyjaciółmi . Było trochę chłodno , niebo robiło się coraz ciemniejsze . Zapowiadało się na deszcz , ale nam to nie przeszkadzało . Lubiliśmy takie dni , można robić rzeczy które w ładną pogodę są niemożliwe . Skakaliśmy po kałużach , śmialiśmy się i cieszyliśmy wspaniałą zabawą . Nic nie wskazywało że zaraz to się zmieni i odkryją tajemnice . Poszliśmy do starej chaty , często tam chodzimy , ale nikt dotąd nie odważył się do niej wejść . Nagle poczułam wielką ciekawość i przeszłam przez dziure w płocie . Moi przyjaciele nie chcieli mnie opuszczać i zrobili to samo . Panowała tam dziwna atmosfera . Wszystko było jakby pokryte tajemniczością . Podeszliśmy do chaty , okna były brudne nic nie zobaczyliśmy . Usłyszeliśmy jak ktoś płacze . Dżwięk pochodził ze środka chaty . Z bijącymi sercami weszliśmy do środka . Bardzo się baliśmy . W kącie siedziała dziewczynka , mniej więcej w naszym wieku . Popatrzyła na nas przerażonymi oczami . Gdy otrząsneła się z szoku opowiedziała nam co tu robi . Okazało się że uciekła z domu dziecka . To było bardzo smutne . Niestety musiała tam wrócić .
5 3 5