Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-30T19:47:46+01:00
Moim zdaniem jest to Euro.
Ponieważ jest bardzo funkcjonalne. I można sie nim posługiwać prawie wszędzie. Jest to najbardziej popularna waluta. Jednak też tyczy się to dolarów lecz w mniejszej części.;]
2009-10-30T19:48:17+01:00
Euro-ponieważ jesteśmy w strefie euro i już za pare lat pewnie w całej Europie walutą płatności będzie euro
2009-10-30T19:49:55+01:00
Dolar poniewarz ameryka jest potęgą
euro poniewarz z tej waluty korzysta większość krajów
funt poniewarz jest waluta w porównaniu do złotówki drogi
1 1 1