Odpowiedzi

2010-03-28T15:28:16+02:00
Wierzę-(dlaczego "rz"?)
bo wiara
geografii(dlaczego 2i)
C. l.poj
w końcu(dlaczego oddzielnie)
-
Belgii(dlaczego 2i)
C. l.poj
opinii(dlaczego 2i)
C .l.poj
nadziei(dlaczego nie ji)
-
Mai<imie> (dlaczego nie ji)
-
dynastii(dlaczego 2i)
C. l.poj
1 4 1
2010-03-28T15:28:53+02:00
Wierze bo wymienia się na r czyli wiara
geografii bo jeśli w tym przypadku mianownik geografia ma końcówkę -a pisze się w Dopełniaczu liczby pojedynczej dwa i
w końcu
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:32:30+02:00
Wierzę-(dlaczego "rz"?) - ponieważ wymienia się na wiara
geografii(dlaczego 2i)- ponieważ słyszymy j gdy wymawiamy
w końcu(dlaczego oddzielnie) - -
Belgii(dlaczego 2i) - C.l.poj.
opinii(dlaczego 2i) - C.l.poj.
nadziei(dlaczego nie ji) - -
Mai<imie> (dlaczego nie ji) - -
dynastii(dlaczego 2i) - C.l.poj.
1 5 1