Odpowiedzi

2010-03-28T15:29:40+02:00
Ja najbardziej chciała bym spędzić wakacje na Mazurach.Ponieważ jest tam dużo jezior.Mieszka też tam moja rodzina.Nie moge sie doczekać tych wakacji
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T15:30:49+02:00
Wakacje chciałabym spędzić w miejscowości Pobierowo. Jest to piękna, spokojna, mała, przyjazna miejscowość. Latem jest tam słoneczna pogoda. Z nad morza wieje chłodny, orzeźwiający wiatr. Można pochodzić po lesie, pooglądać piękne widoki, spędzić miło czas. Wakacje to najlepszy i najprzyjemniejszy czas na podróże. Jest dużo wolnego czasu, który możemy przeznaczyć na co tylko chcemy.

Pozdrawiam i proszę o najlepszą odpowiedź ;)
2010-03-28T15:33:47+02:00
Moim zdaniem chciałbym/chciałabym pojechać nad morze do nie dużego miasta które nazywa się Hel jest to małe miasto .Jest tam dużo lasów jest piękne morze bałtyckie, jest też Muzeum Rybołówstwa w którym jest dużo zabytków .jest też molo na którym jest postawione jajo prezydenta wszyscy mieszkańcy to tak nazywają .